nu kommer alla känslorna på en och samma gång

Freaky Friday!

Har idag jobbat 7-6 oh det var inte lungt.. det känns i kroppen & knoppen. Men närman har så underbara arbetskamrater klarar man det mesta :)
Igår kväll blev jag bjuden på en underbart god middag hos Hannah Wieden, hon hade lagat hemmagjorde biffar, stekta sparris, kokta broccoli, sås och potati med morötter i ugn! yummi :D till efterrätt smälte hon mint choklad med hallon och till det hade vi vaniljglass , jag klaga inte (:
tack till dig snäckan!
nu sitter jag här och har precis haft besök av Ingrid som kom förbi för att snacka gott och säga hejdå till mig och syster, trevligt som alltid Nu ska familjen packas in i bilen och vi ska dra till moster G för att äta Pupusas som är en salvadorianskt maträtt som är lätt en favorit hos oss! Såalla har sparat sig från att äta för att lämna plats i magen för denna fantastiska mat :D

Annrs ikväll blir det en fredag med packning oh säng i tid för denna helg är min och Ida's vi jobbar helaaa helgen! så imorn köper jag bullar till oss så har vi lite helgmys när vi hinner det :)
Ha en super fredag people
adioooooooos!



sommar minnen <3  saknar mina fina!


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!