KYCKLING VARNING!

Solen skiner, jag sitter här hemma i köket och njuter av min spanska lunch, mummaaa!
Julia har tagit sig en liten siesta och jag klandrar inte henne tror det blir en för mig efter maten med hehe :)
ska äntligen börja måla lite här hemma, har fått hem alla saker jag behöver nu så idag sätter vi igång i hopp om att vi hinner klart till josse&alex kommer till helgen :D
Full rulle med att planera vad vi ska hitta på med brudarna när de kommer hit, kul ska det banne mig bli i alla fall!
jag ska kraaama söner nudel och förmodligen gråta en skvätt :P är ju många månader sen jag hade chansen att krama henne!
I alla fall var helgen awesome! fest, surfing, solning, fotade, underbar mat, flippade grymma människor ! :D än av det bättre helgerna som innehöll massa kul! så idag och imorn blir det att hålla sig hemma för att ladda om och chilla (förutom målandet förstås) annars har vi bilen nu ju så vi kan ta oss runt med, så hiiiimla skönt!! och jag börjar komma in i tempot i trafiken med ;P
annars ska ni få lite bilder på när jag plocka kycklingar, haha! och om ni inte vill äta chiiicken efter detta förstår jag er men eftersom jag inte är allt för äckelmage kunde jag ena studen stå och fjanta mig med döda kyckligar och sen andra studen sitta och avnjuta en kyckling soppa x) enjoooy ! :D
enjoooy ;)

0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!