Sa någon JUL ?!

Fy sören vad jag har varit dålig på att uppdatera här, sorry! :P men så är det när man har massa annat kul för sig och sen Josse&Alex kom hit har det verkligen varit full rulle med att visa dom El salvador :) och så underbara vänner man har här har de följt med och hjälpt oss visa dom :D
Och mitt i allt det här roliga började det växa en liten stress klump i min maga det är ju för tusan JUL på LÖRDAG! inte har jag tänkt på att det närmade sig med så stora steg som det har gjort... så igår fick det bli att fixa julklapparna till alla men fortfarande fattas en ... eller var det två... nej usch ska inte börja tänk på det nu hehe blir jag bara stressad här hemma :)
I alla fall har vi varit på massa små utflykter den senaste veckan och jag kan inte annat än njuta av att ha min bästa vän här med mig och dela massa kul med <3 mår som en prins :D hehe
Och snart kommer även resten av familjen hit och det längtar vi ju oxå efter, ska krama sönder dom! <3
Nu får ni avnjuta lite bilder av den senaste tiden här i El Salavdor istället för att jag ska skriva massa trams :)
Godnatt folket , skickar masssssssa varma goa julhälsningar till er !

0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!