IN MY PARADISE, EL SALVADOR

Hallå alla gooa&gladaaa B)
nu har jag och syster fixat internet hemma och fixat lite annat smått&gott.
Resan gick i alla fall bra, vi kom fram hela och med allt bagage! Även om flygen blev försenade, vi fick vänta över en timme i planet när vi landat och de gick i genom allt vårt bagage här i el salvador så KOM VI FRAM :D Och nu sitter jag här hemma i huset med syster har precis packat upp allt vi hade med oss eftersom vi inte pallat göra det innan. och ska snart ta mig en riktigt go kall dusch för det e svettigt värre nu även om klockan är runt sju på kvällen :D
Jag klagar inte! ;D
Julia har lyckats med att bli bästis med en bög, en papegoja och alla myggor i hela el salvador! vi orkade bara räkna alla myggbeten på hennes ena ben och där hade hon 28 stycken... usch är inte avis på henne kan jag säg :P
sitter med ett stort problem just nu i alla fall, mitt j'kla Skype vill INTE fungera..  så dum som jag var ladda jag inte ner det till den nya datan innan jag drog och nu verkar det vara ngt problem som jag inte kan förstå mig på som gör att detta skit INTE vill med mig.... fårse om mitt icke-tekniska huvud kan lösa det för har en efterlängtat skype-date imorn tidigt..(!)
såå tills nästa gång jag skriver några rader får ni avjnuta lite bilder från vårt hus och vad som hunnit hände de senaste dagrna :D PUSSSSSSS!











vadå.. tror vi behöver ngn hylla till :P


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!