like awesome

Calle 13 på Lördag -jaaaaaaaaaag döööööööööööööör! :D :D
Detta är då en av mina favorit artister , sååååååå awesomeee jag är duktigt HAPPY!
Det är bara att ladda med goa låtar och övaa haha så att man kan hänga med lite ;)
Det bästa med det hela är at det egentligen är en gratis konsert men för att få en biljett var man tvungen att köpa 5pound ris & 5pound bönor haha I know låter flippat! Men eftersom det varit värsta ovädret här innan vi kom är det många människor som förlorat allt de ägde så Calle 13 gör en konsert gratis och samlar in mat istället.
Vi fick gå till affären och lasta på oss ris&bönor betala var för sig så att alla fick varsitt kvitto och sedan gå till informations disken och byta ut det vi köpt mot biljetter :D och allt det de samlar in går till behövande, riktigt bra tycker jag :D ! så inga bad feelings för att jag ska gå på konsert utan bara good feeling yeehoo!! :D

0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!