Allt rullar på som det ska! :)

Jag har inte skrivit på ett tag eftersom det har varit mycket att stå i här :) men nu har det lugnat sig, nästan alla har lov från skolan nu bara min kusins skola som har sin avslutning nu på Lördag :D så nu har det mest varit att förbereda inför det! Ska försöka ladda upp lite bilder på de små söta ungarna, men mitt kära internet är inte min bästa vän alltid så är inte det lättaste.. plus att jag råkade göra samma misstag igen och radera mina bilder men som TUR var det på datorn och kunde återställas igen... fy fan

Men annars är allt som det ska här, njuter av alla underbara människor och detta helt magiska land!
njuuuuuter för fulla muggar helt enkelt!
Runt den 10 december kommer Josse & alex hit och det blir nog så att de firar Jul med oss :D :D och sen efter det den 27 december kommer resten av familjen + Len&Zenitha så det är bara massa kul att se fram emot!
Det är en otroligt underbar känsla att ha en vardag här + familj&vänner och att man har det hemma i Sverige med, jag är lyckligt lottad! plus att jag har den bästa systern som finns här alltid och stöttar mig med allt,
DU ÄR BÄST JULIA!
Nej nu ska jag fixa mig och dra vidare, hare sjukt nice alla- skickar soliga varma hälsningar från El Salvador :)

0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!