Tiden rinner iväg

Jaa hur länge har vi varit här nu ? hmm.. drygt 1 & halv månad känns helt jäkla underbart! :D trivs som fisken!
Men ett slut på det roliga finns det nästan alltid men det ska vi inte tänka på än :P än så länge ska det bara njutas & njutas.
Börjar känns isg mer och emr hemma efter att man för var dag som går lär känna nytt folk och blir igenkänd, spanskan är som den är haha försöker men inte lätt. Julia jaa julia... haha hon försöker hon med ;D
Myggorna har inte tröttnat på att suga blod från våra kroppar än, undrar om de någonsin kommer göra det.. :S
och solen har fortfarande inte gjort ngn större förändring på min kropp, inte för att jag legat i precis men i alla fall haha..
I alla fall var helgen great spenderades med galet underbart folk och nu välkomnar vi söndags chill hemma :) sitter just nu och avnjuter min och syrrans målning av baksidans mur haha, ser riktigt bra ut .. i alla fall bättre än innan ( och det hoppas vi mamsen oxå tycker ;) )
Förberedelserna är i full gång inför Josses&Alexs ankomst, som blev framflyttad från i lördags till antingen imorn eller tisdag, FATTAR INTE att jag snart ska få krama om den lilla vildningen! längtaaar ! :D
Till helgen håller vi på att planera inför att ha hemma fest på fredag :P ( & jaa mami vi ska ta det lungt :D haha) men supa till det lite med gott folk här hemma och verkligen välkomna brudarna!
Nej men nu ska jag nog sätta igång en goo rulle och drömma mig bort från massa jobbiga tankar...
Ha en super söndag folks! PUSS!


färgen från början, ganska slitet så jag och syrran tog saken i egna händer och satte igång att måla :)

hallå inte e vi dumma, passa på att få lite sol samtidigt ;D

yes såklart när jag är ute går solen i moln haha...
( och jaa jag vet vår gräsmatta är sönder friterad men det försöker vi änra på, vattnar den var dah haha ) :D



RESULTATET BLEV FAKTIS BRA, NÄR DET HADE TORKAT & VI MÅLAT 2 GÅNGER HAHA :D


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!