go with the flow

Hola!
Tänkte skriva ngn rad innan vi drar iväg jag och sister. Klockan är snart halv åtta på morgonen och musiken är i full gång sedan länge och nyduschade och ny sminkade som vi är e vi snart redo för att bege oss ut, bara kaffet som drickas upp!
Idag blir det en runda till frisören för att fixa mitt trassel till hår :P ska färgas och plattas för kan ni tänka er jag har inte plattat det på helaaaa veckan här inte en enda gång, BRA MALLAN!  :D
men idag ska det göras för lite snygg vill man ändå känna sig inför fest ikväll och sen inte nog med det imorn med ;)
det är bara att börja taggaaa!
Annars spenderade jag och sis gårdagen här hemma och försökte få lite sol. efter tio min utbrister julia " oooh jag har fått värsta linjen!!" jahaa oooohh vad kul tänker jag jag har fan knappt hunnit se solen och hon har redan färg haha .. det är väl bara att börja vänja sig hon har färgen efter mamsen och jag jaa efter vår kära pappa så jag får nöja mig med att om jag får färg nu kommer den i bästa fal vara röd och sen om sisådär tio veckor kanske jag har blivit en pepperkaka haha .. menmen :P
Neej nu ska jag ta och packa ner allt som ska med :)
joo juste jag börjar förmodligen på skolan nästa vecka och följer med lärarna där :D ska bli spännande!!
och här nedan kommer bilder på lite familjemedlemmar för att ni lättare ska kunna ha en bild av alla jag snackar om :D PUSSSSSSS!
MORMOR
KUSIN ZULEYMA
KUSIN MAU "TORRO"
KUSIN PILAR
MOSTER PATY
fler bilder på alla underbara människor kommer :) detta får duga för nu måste jag bege mig ut i den stekheta solen :D

0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!