snart har en vecka gått i detta underbara land

Nuså!
livet börjar rulla på fint här bort nu :D nu e det bara brännan som ska börja komma igång så att man inte känner sig som en albino var gång man går utanför dörren!
De två senatse dagarna har bestått av besöka olika platser med släkten eftersom det är halloween har vi varit hos vår kusins grav och lagt blommor. Sen har vi haft en helt underbar middag här hos oss igår med moster hennes man och barn & två av kusinerna :) blev en runda till poolen och sen mys med kvällsfika och film.
Var dag e det upp runt sex, för även om man vill sova längre går det inte :P det eee sååå varmt !! sen blir det klart att man lägger sig tidigt för det blir mörkt runt sextiden redan.
Gårdagens i-lands problem var förresten att få tag på två kyckling-rövare haha.. yes lite annorlund än hemma ;P
Annars idag har vi varit med moster på marknaden när hon säljer kyckling, Julia var som vanligt inte blyg utan stod och skrek "POLLO, HAY POLLO AQUI!" Jag som då är lite mer generad av mig ställde mig lite vid sidan ;)
För inte nog med att alla redan tittar på oss som om de aldrig sett "vita" utan Julia har alltid en förmåga att låta som tio pers ;D thats why we love her right! :D
Sen bar det iväg för att fixa internetet som redan hade pajat haha .. & vi lyckades inhandla nya skor ;) men nu är vi back hemma i huset igen och svettas i 38 graders skugga julia tar undan lite disk och jaa jag försöker skriva ett litet blogg inlägg :D
jaa i alla fall här nedan kommer lite blandade bilder , enjoy people!











och våra ny inköpta skor (;

1 Kommentarer
nudelpudel

haha sallan julia slapper loss, ME LIKE! Ses snart mina snyggingar!!! alskar dig bastis

2011-11-04 | 11:15:17
Blogg/url: http://westelindh.blogg.se/

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!