mind your own business

Tänka börja med något kul, Skypa med snyggingen Josefine "Nudel" igår och hon kan alltid få mig på soliga tankar, uderbar människa! & nedräkningen har börjat tills hon och hennes syster Alex kommer hit till oss i El Salva :) Fick även pratat med min saknade Emma igår och det gjorde saken bara bättre, men tycker fortfarande att hon kan ta och köpa sig en biljett hit och joina oss :D its not to late ;)
annars så njuter vi av varje dag vi vaknar upp här, och ju mer man hör om saker som händer hemma vill man bara vara kvar här där de små skitsakerna alla bråkar om inte berör mig ett dugg! palla skitsnacket som alltid cirkulerar.. Men till alla er som inte har så mycket till eget liv utan bara måste lägga er i andras och som bara väntar på att någon gör ett fel steg så att ni kan gotta er i att skvallra det vidare, till er vill jag säga: Grattis ni har ett patetiskt liv! och jag ska fortsätta leva mitt liv mer intressant än er så att ni har ngt att göra om dagarna, snacka skit om det :D Nu tar jag och lägger upp detta inlägg och tänker inte ägna mer tid åt er tråkiga j'vlar.
Men till er som har ett liv, njuuuut av det och lev det till fullo :) PUSSSSSSSSSS !
saknar

2 Kommentarer
Anonym

Det e rätt gumman du ska inte ta skit från någon ;) PUSSS miss ya

2011-11-09 | 20:30:59
Håkan Lundberg

Hej! min kära dotter. vill bara säga att jag håller med dig till fullo, förstår inte folk som har energi att lägga på andras bekymmer istället för att ta tag i sitt eget liv. Livet är för kort för att man hänga upp sig på allt. Lägg det bakom sig och gå vidare, That's life. Älskar er och saknar er båda, ses snart. Snygga bilder som du lagt upp, även de som Marcelita lagt på FB. Kram till er båda// pappa

2011-11-10 | 11:21:28

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!