Nedräkningen till Julafton har börjat även här :)

Lita julemys har vi allt kunnat fixa här i huset haha, en sleten plast gran som inte använts på ett tag & några halv fungerande lampor & en hemmagjort julgransfot haha :D
& en liten bild på syster & mig innan vi drog till san salvador igår för att käka sushi :D jag bestälde så klart mina favoriter här som är som California Rolls fast med platano frito (stekta bannaner) haha I knooow låter flippat men fråga Emma hon vet det är ljuvliiiigaa :D haha
och gissa vem som fick för sig att smaka & gillade det, jooo JULIA! yes hon som vägrar gå i närheten av något från havet smakade verkligen! och inte bara en bit haha :)
Efter vi käkat skulle vi ut och fira Marcelas bror, Hector så blev full rulle på dansgolvet :)
Upp runt tio idag och drog till Metro Centro med boysen för shopping och bakis chill , sweet! ÄNTLIGEN har vi fått flippa loss på Carrion som är en av våra favorit affärer så nu är vi några klädesplagg rikare & något lättare i plånkan men såååå mycket lyckligare haha :D
Nu sitter vi här i huset, med vår hyr Bil utanför - som jag körde för första gången idag och YES vi lever och har inga skador :P gick fint, men en sak är säker folket här i trafiken är som de är på dansgolvet CRAZY :D
NU ska vi iväg och köpa oss några pupusas & chilla med en film , PUSSSSSSS !

1 Kommentarer
nudelpudel

så snygga ni är! Vi ses snart, och SOOOM JAG LÄNGTAR ! YAYAYAYA! Love you

2011-12-02 | 20:59:34
Blogg/url: http://westelindh.blogg.se/

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!