Helgen över och det känns i fötterna

Då var det söndag, första advent hemma men ja här märkts det inte av att nedräkning inför julen har börjat. Inte när solen steker och man springer runt i flip flops. Men ska ta tag och pynta här hemmalite så att lite jul feelings kommer igång :D
Helgen har gått fort som vanligt och idag väntas det chill och det vet jag att syster tackar för haha.
I onsdags kväll drog julia&jag med marcelas och hennes kompisar och kolla Bio, för att se den nya twilight (som jag tyckte var riiiktigt bra :D ) Jag älskar verkligen bion här du kan beställa nacho tallrikar, en pizza, varmkorv och popcorn i olika smaker , här finns allt! haha så vi skippa kvällsmaten den dagen och sikta in oss på en nacho combo haha ;)
Efter det sov vi hos Marcy och dagen där på packades väskan för julia och de andra för att dra till stranden där de skulle på i ett strand hus och sola & festa, jag drog inte med hehe utan jag stanna hemma och hängde med moster på alla sina ärenden inför min kusins avslutningsfest. Men på fredags kvällen blev det för mkt för mig att veta att Julia O marcy och de andra skulle festa loss en natt till och jag skulle sitta här hemma och i bästa fall kolla ngn film för tredje gången, såå jag snacka med en kompis som oxå skulle dit och efter mkt krångel lyckades han hitta hem till mig haha, sen var vi på G till stranden.
När vi kom fram kom Marcelas bror Hector och mötte oss, han var den enda som visste att jag skulle komma och hade varnat de andra med att han hade en överraskning, och bakom han gömde jag mig. Glada & förvånade miner blev det dröjde inte länge innan det blev flippat.
På natten sen runt fem tiden landade jag och syster här hemma i huset, efetr att sötsaken Mula skjutsa oss hela vägen hem, klockan tio igår på morgonen vakna jag upp och får lite smått panik. Det var dagen för min kusins avsluningsfest och vi hade hmmm ganskaaaa bråttom! så på med kläder ringde moster och en tjugo minuter senare satt vi hos frisören och såg Pilar fixa sitt hår :)
På avslutningen var alla flickor klädda i stora prinsses klänningar, fina i håret och sminkade. Pojkarna var oxå uppklädda och söta med sina flugor eller slipsar.
Det blev prisutdelning och tal men oxå deras hårt inövade vals :)  såå söta!
På kvällen blev det superduper god mat av moster! och sen fest med dans hemma hos min mormor&morfar där min kusin hade laddat upp med sina fetsa högtalare och en data full med blandad musik.
Haha det bästa under hela tiden vi dansade var när min kusin satte LMFAO- Partrock Anthem och haaan VET att julia kan mkt av den dansen från den videon, Och eftersom folket här dansar till salsa och cumbia i stortsett var de ganska stela när en sådan låt kom men då sätter julia igång och flippar loss. JAG LOVAR att alla stod med stora ögon beundrade julias flippade dans haha det var kvällens! :D
Hemma igår kl tolv somna två och vakna kl tolv idag, jag var trött.. men lilla julia ligger fortfarande och sover & vi fårse när hon vill dra sig upp för det e ingen ide att väcka henne för då har man ett monster i ett par timmar haha :P
BILDER KOMMER :D när mitt käraaa internet vill vara min vän igen :P
PUSS!

0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!