Lördag och jag är helt slut

Jobbet hela dagen och även om man skulle vara trött i vanliga fall e jag extra sliten idag eftersom man blivit riktigt förkyld! det kom under natten så imorse var det bara att konstatera jag skulle gå hela dagen med rinnande näsa och nysa stup i kvarten!
Men egentligen vad gör väl det när man har en underbar jobbar kompis som Ida som får en bra ett glatt humör :D
Så ikväll blir det INGEN utgång & yes jag vet vad hände där?
men känner inte för att jobba imorn med denna förkylning  plus bakis illamående och huvudvärk , näää detta får duga ;)

Så ikväll blir det myspys hemma med pojkvännen :) film och kebabrulle står på menyn så jag klagar inte!
Alla andra party people ni får ge järnet ute ikväll!
PUSS!
(Bjuder på en gammal bild från London då det blev full av fest, miss that miss u kottis)


1 Kommentarer
Kottis

Miss you and love you!! Minnen som aldrig försvinner <3

2011-10-09 | 17:02:45

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!