Just a few hours left..

Countdown! Bara några timmar kvar sen är min delade tur på jobbet över, just sitter jag hemma har min paus men mindre än en halv timme ska jag väl komma iväg till jobbet igen.. Trött som ett lakan eftersom huvudet känns som tre ton tyngre och näsan värre än ett niagrafall..  men who too blame! (:

Annars blev gårkvällen mys, blev dock väckt när syrran kom hem och skulle snacka gott ( efter bhof) inte för att jag kommer ihåg allt för mkt eftersom jag nog halvsov :P fick ta ett snack idag med för att kolla vad jag kokm ihåg & inte ;)

Annars e det inte varmt om morgonen, idag blev det att skrapa rutorna och dont we just love it.. i alla fall ska jag ju smita iväg så ska inte klaga för missar hela två månader av denna roliga aktivitet som e sådär lagom rolig innan jobb vid sju snåret ;)  men tills dess får ni lite bilder från Norgee från förra vintern :)

nu blir det att slänga i sig food!
PUSS



0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!