Friii dag!

Idag har man varit ledig från det vanliga jobbet men då fick man istället hoppa in på Laxen Spa och jobba litaa eftersom mamsen utnyttjar sin födelsedags present med pasen, en kryssning utanför sthlm. men jag klagar inte för det hann med både en ficka med underbara Madde och säga hejdå till Hagdahl som drar imorn. Drog dessutom med han när jag skulle plcoka ut min piercing i armen som hade blivit så svullen att jag inte lägre såg den haha.. kände att det var dags att säga bye bye!  ....nu blir nog mamsen glad i alla fall (;
Nu sitter jag i alla fall här mätt& belåten med min snygga boy och ska kolla Sverige-Holland och hoppas på en vinst!
Jaa jag har nog glömt att skriva att jag ju under tiden då jag haft uppehåll med att skriva här gått och skaffat mig en pojkvän, yes mallan har oxå gått och kärat ner sig (;  men det var ju på tiden en kille fånga mitt hjärta tycker jag :)
i alla fall har nedräkningen till EL SALVADOR börjat , nu är det bara 16 dagar kvar :D så att göra-lista är skriven nu ska vi bara börja pricka av grejer oxå.
Nej nu har matchen börjat så jag säger tack o heeey så länge! PUSS

1 Kommentarer
- E M M A -

Fin blogg! :) <3

2011-10-16 | 18:01:04
Blogg/url: http://allabouteemma.blogg.se/

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!