Förkylning på G

Jahaa då är det förkylnings tider och vem har gått och blivit förkyld, joo jag!
När man vakna imorse hade man smått ont i halsen och nu sitter jag här med min kopp kaffe och näsan rinner och nyser med jämna mellanrum .. awesome!
Hade inte planerat att festa i helgen men ska ju jobba så får hoppas att man inte åker på feber för I need the money..
Men på humöret är det inget fel på hade en supermysig kväll igår med Emma, Syster & Ronja med vin, god paj och såklart massa gott snack :) På schemat idag blir det fika med Ida från jobbet och efter det jobb ikväll.

Ska ta tag i min packning snart eller i alla fall göra en lista vad som behövs köpa och packas med.. annars kommer paniken krypa sig på hos mig rätt så snart. Ha en super dag :)
PUSS!


man kan inte annat än längta efter sol, bad, stranden... snart snart snart :D

1 Kommentarer
Sofia - Tävlingar på gång!

Ha en fin lördag :D

/ http://smnmode.blogg.se


Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!