du ljög fan bättre än delfinerna simmar

Jag hooka’ dig en plats att bo när det var svårt
Gav dig min axel när du var full av gråt
Låna dig pengar att klara dina knipor
Hamnar du i helvetet skicka mig ett vykort
Min kamera försvann, du skyllde på min föredetta vän
Som du dessutom knulla i min säng
Vill hellre genomleva nittionio jävla vintrar
Att rulla naken över krossat glas, äta fimpar
Än att nånsin igen känna dina vibbar
Du ljög fan bättre än delfinerna simmar
Huvudperson i mina sämsta minnen



Jaaa mina vänner vindarna vänder snabbt och allt har alltid än baksida!
Men inga mer tårar spillda över det, inte när jag har världens finaste vänner & familj och en grym resa som väntar bara tre dagar bort :D så nu ska jag slänga Mr. DEPP ut i fönstret för att öppna dörren för Mr. PEPP
så nu ska jag Börja packaaa , I know lite ute i sista minuten för det är en hel del kläder som ska gås igenom .. 'suck'
Har jobbat hela helgen så idag när jag äntligen var ledig hade jag tänkt bli en fix-dag men det blev istället en utflykt till Köpenhamn med ett riktigt gott gäng, Emma Kalle Batres & Syster. Emma skulle kolla lägenheter då hon ska flytta dit i februari så kl 7 imorse var vi påväg mot grannlandet. En trött Julia var endast vaken under lunchen annars sov hon som en stenad fågel haha. Jag & Emma flippa som vanligt så kalle och batres höjde musikenett antal gånger och börja nog ifrågasätta varför de umgås med oss ;D
Dagen va precis vad jag behövde så tack till er underbara människor!
Nu har SNÄLLA mamma köpt en dator till mig och syster och inte nog med det ett par högtalare, så tack till henne!!  Tror hon gjorde det mest för att hon ska kunna ha kontakt med oss på skype när vi är iväg ;) men jag klagar inte kommer sakna dom så jädrans mkt så jag vill oxå kunna snacka gott på skype.
Annars sitter jag här nu vid datorn, Batres däckad i soffan och Julia fixar mat! lite chill innan man får ta ett ryck och dra ut alla kläder.. och resväskorna :)
Ha en super måndag kväll folket!
ta vara på era kära, peace



bilden syster och jag i våra nya favorit plagg som vi absolut kommer att resa i på torsdag haha , vi är grymt nöjda men där emot är papsen inte lika imponerad han skäms när vi har dom på oss och tycker vi liknar förvuxna bebisar och att det bara fattas en napp i foderluckan som han skulle sakt, när han menar munnen haha ;)


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!