Det var inte igår!

Heej alla fina!
Nu var det ett tag sen jag skrev men nu ska det bli ändring på det :D för snart ska jag ut i världen igen och som jag brukar ska jag försöka skriva lite här på bloggen för att de som vill ska kunna gå in och checka läget.
Nu har i alla fall sommaren gått och mycket har hänt sen senast jag skrev och jag & emma kom hem från resan :) men som sagt nu bär det av igen och denna gången med min älskade syster Julia! Vi packar väskan och drar den 27 oktober till El Salvador och bara med envägs biljett så hur länge vi stannar bort får vi se :D

I alla fall så kommer ni kunna följa allt innan resan här nu och förshoppningsvis en del under resan , om jag får tillgång till good internet :)
Nu blir det att fixa sig för ikväll e det tjejkväll på stan och efter lite gott vin med fina tjejer på torstens!
PUSS! (nedanför kommer lite bilder från sommaren som gått , det lila vi fick :) )

 




0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!