Dag 4 i BA

Vaknar av att det börjar bli varmt i rummet kl 8 helt underbart men samtidig lite jobbigt efter att man vaknat då kan man inte riktigt somna om för värmen bara stiger och det börjar klia i benen. Som tur va det att Ema oxå var vaken men resten av rummet sov vi har ju nu flyttat in på ett nytt hostel i en annan del av Buenos Aires och både jag och emma ångrar at vi inte tod detta stället från början!! det är ett super härligt ställe!
I alla fall flytta viin här igår bor med 6 andra i ett rum med våningssängar första gången för min del att bo såhär men hittentills har det funkat bra om man bortser från bruden under emma som snarkar värre än
mig haha !
Vi blev bra välkomnade här på Hostel Sol och igår var det den vanliga torsdags undervisningen i Tango här :D
nu fick emma som hon ville ändå, hon fick lära sig lita Tango ;) Jag gjorde mig bekväm i soffan med resten av folket som inte riktigt var på danshumör och hade oss ett got skratt när vi såg alla andra försöka sig på dansen.
Trevlig kväll med många nya människor, kall öl, värma och undebar musik!  :D vi njuuter!

Min hals har förresten blivit bättre inte fullt bra men på bättringsväg så det gillas! inte högsta vinsten precis att bli sjuk nu i början av vår resa eller överhuvdtaget på hela tiden :P

Här kommer i alla fall lite bilder som jag lovat ladda upp från vår första dagar! tyvärr har det inte blivit ngt sol&bad än utan det kommer i Rio sen så ni får ursäkta våra bleka kroppar ;)
















 


1 Kommentarer
nudeeel

åååh så härligt ni verkar ha det! Jag saknar er så otroligt! kul att prata med er igår, trots att det hackade, Älskar er mina bästa <3

2011-03-04 | 14:45:47
Blogg/url: http://westelindh.blogg.se/

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!