Salsaaa

Dagen efter första utgången i BA!
Vi hade turen att få följe med ett gäng från hostelet igår kväll på en utgång, tror inte jag och emma ger oss på at dra ut igen själva här i alla fall så kändes bra att vi var några stycken och alla från olika länder mycket trevligt :D
drog till ett ställe där inträdet kosta femton kronor och till det fick man en öl, inte helt fel :P
helt underbar musik precis vad vi gillar!
vi stanna där i några timmar och drog senare tillbax till hostelet vid fem tiden då det blev efterfest med lite mer än halva truppen. Såklart kunde vi inte sova länge idag heller och jag kom upp runt halv tio.
Idag får vi se vad som händer men det är inte många dagar kvar här nu för på måndag lämnar vi Buenos Aires för Rio de Janerio :D men vi har verkligen utnyttjat tiden här till max!

Nej en snabbis i duschen sen ut i den stekande solen! :)
adioooos , xx


förövrigt på bilderna nedanför ser ni först min dessert igår som var Arroz con leche som är precis vad det heter ris med mjök och såklart mkt socker och säkert ngt annat helt okej och är nästan som risgrynsgröt fast väldigt mkt med flytande.
Bilden efter är min förrätt som vad njurar? eller lever haha .. hmm vet inte riktgt svårt med översättningen i det fallet men jaa helt okej ;) kan ju inte annat än älska pröva nya saker! haha sen bakom min tallrik ser ni emmas förrätt som var ngn friterad potatis med ost och vitlök som var good!



1 Kommentarer
tind

Kul att du verkar ha det så bra!!! Här i sthlm är det minusgrader och massa snö... Haha, kram!

2011-03-06 | 08:58:34

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!