Rio

Jaa do har vi haft ngr dagar i Rio Brasilien ockso , sweeet!
resan fron BA gick bra men kune lite gerna slutat riktigt ila haha... soklart so fanns det 2flygplatser och vi hade fast bestemt att vi skulle till den vi kom till, som tur va so cirka 5 minuter innan taxin skule komma runt 5 po morgonen i mondags tog jag upp biljetten igen for att kolla en gong tilloch TUR va det for do froga jag ockso han som jobbade po hostelet om det var den flygplatsen vi hade bestemt taxi til och det trodde han inte hahha ... so vi chansade och sa at vi skulle till den andra flygplatsen den mindre och fy fan vilken tur det var for att derifron gick vort flyg och inte fron den stora.. ajaa allt gick fint fron der och vi hitta enkelt till hostelet MEN ingen kan ju fasiken engelska ?? och inte spanska for den delen heller....
so vi har inte det let att ta oss fram i alla fall inte lika lett som i BA der minspanska hjelpte oss lite i alla fall.. :P

ajaa solen skiner lite och det regnar faktiskt lite vilken tur vaa haha :) ajaa emma har lyckats brenna sig i alla fall!
eftersom vi har riktigt dassigt internet po hostelet so blir det internet cafe lite lengre ner po gatan so att ni vet att vi lever der hemma :D det blir att vi stanat lite i centrum ngr dagar till sen ska vi ut till en av oarna och chilla loss och vi hoppas po sol for det har vi inte fott for mkt av! i alla fall inte jag som fortfarande e vit som en albino..

om inte annat kan jag sega Rio Karnivalen- CHECK :D storartat !!
bilder kommer senare om vi lyckas fo ngt bra internet her i fortsettningen i Brasilien :D
ochmed det seger jag byeeee ta hand om er der hemma! so ska jag se efter emma (: mohaha

xx

1 Kommentarer
marre

love to hear all your updates and that u and emma are doing fine!! i just have a big doubt that has been rolliiiin on my head on ur pictures emma seems bbrunette?? what happend there haha?? lots of love!! och ta hand om dig!:)<3

2011-03-11 | 02:12:29

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!