BUENOS AIRES

Ja nu e vi framme i Argentina och har redan hunnit go vilse och brenna oss! :)
Har smakt bode vinet och deras kott och jag kja sega att det inte e overdrivet ner de seger att det e riktigt jekla gott :D
har tyvarr dragit po mig halsfluss, SAKLART! jag for alltid det... fçmen tror att vi lyckats kopa ett antibiotika med hjelp av mamsen som fick fram vad halsfluss heter po spanska ;)
Resan med flyget gick som en dans och det tackar vi for , prisa aksjuke tabletter!

neej nu ska vi kosa oss i buenos aires varma kvell :)
ha det super alla der hemma so njuter vi av 30 graders verma och sol for er her po andra sidan jordklotet!

adiooooos! xx

2 Kommentarer
Camiii

Guuud så härligt det låter!! Njutnjutnjut!! Och glöm inte uppdatera oss om vad som händer där borta ;) <3

2011-03-03 | 08:13:56
Anonym

skönt att allt har gått bra hjärtat! Du får krya på dig! njuuuut <3 hälsa emma! älskar er / momme

2011-03-03 | 21:22:54

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!