Måndag

 

Ny vecka är kommen och vi börjar om från början med örjan !
Jobbat idag såklart har varit en lugn dag men ändå haft att göra hela tiden.. man blir så trött i huvudet& i kroppen på det jobbet, men vad gör man inte för pengarna!...
Ja denna veckan ser vi ju fram emot torsdag då det blir Stockholm med Josse oh där ska vi möta upp Karrooo :D
har inte träffat henne på ett bra tag så ska bli suuuper kul att få ser vår vitrumpa igen :D
vad som kommer händer under de kommande dagar får vi ta sen :) jag ska berätta .. det mesta haha

nä nu blir det mys med emma anna och jama sen sängen eftersom det såklart är jobb imorn!..

xx

1 Kommentarer
Bieber Girl ! ;)

Hej ! Fin Blogg ;)

Kika gärna in min Justin Bieber Blogg ! ;)

Där jag skriver en novell om han, som jag har hittat på själv.

Många gillar, bloggen och berättelsen så jag hoppas att du ocskå börjar gilla och följa den !

Förlåt om du inte gillar sånt. Kram !

2011-01-08 | 18:57:59
Blogg/url: http://biebergirl.webblogg.se/

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!