Underbara Fina

Asså vilka underbara människor det finns!!

Häromdagen så gick jag och var helt nere över annat klabb och som sänt från ovan fick man detta i posten,

Pappa kallade på mig och "Malin du har fått ett paket från Norge" Första tanken var "vad fan har jag nu glömt i Oslo" men när jag fick paketet i min famn och läste att avsändaren var en från mitt favorit jobb blev jag tårögd direkt! De helt fantastiska människorna på Ullernåsens seniorhjem hade skickat mig ett super gulligt brev och en super fin present, en necessär full med Clinique produkter som en liten tack present och bra att ha på resan!

Ni gjorde min dag och från att ha kännt sig så full med motgångar fick ni mig att känns mig problemfri och uppskattad TACK ni fina mnniskor för Oslo tiden och för att ni gjorde det kul att gå till jobbet!

Kärrrrllleeeeeeekkkk i överflöd !!


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!