5 Days Left !

Snaart :D
Yes dagarna rullar på och snart bär det av och har verkligen börjat få resefeber :)
Och nu har vi även färgat emma hår från blond i många år till brownie ;) & såklart klär denna skönhet i ALLT!
så nu ska vi bara packa färdigt väskan, eller jaa jag för emma har väl haft sin packat sen ett tag tillbaka ;D
kommer garanterat glömma ngt men inte mer med det!
I alla fall kommer de sista dagarna spenderas med nära & kära. räkna ner & lääängta :D
Nu blir det i alla fall att hitta min kamera laddare som är på vift & sen fika med smulan&emma och såklart hinna träna en runda med karro!

ciaaao, xx




Glädjeskutt för kommande framtid!


1 Kommentarer
din klara från norrare håll

Gumman! Skulle så gärna höra sin röst innan du åker! Ring om du känner att du har tid och lust! Massa Puss på dig mina kära vän <3

2011-02-25 | 08:12:11

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!