vår kväll i bild














































Pågick någon gratis tillställning i stan där man även fick se människor uppträda på scen äta gratis grönsakssoppa,choklad,våfflor och dricka kaffe från EL salva!! man fick även ansiktsmålning gratis och vilka tror ni skulle fram där och få en norsk flagga målad på kinden jo emma oona och jag ;) anna och elin stod över men vi tyckte att vi kunde visa att vi också blivit lita mer norska av oss (;  i alla fall en trevlig kväll på stan med tjejerna, nu har elin&oona åkt hem och de andra tre har gått och lagt sig bara jajg som sitter uppe och kuckelurar nu när internet inte dampar lika mycket :D men tror ändå att man får hoppa i sängen inom kort min hals dödar mig så gör väl bättre att man sover.. nattinatti i alla fall, xx

0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!