Tisdag 7september..


Godmorogn alla som är upp med tuppen..  själv har man varit uppe ett tag och kan säga att jag inte sovit mkt i natt har ont i hela kroppen och känner att en andra omgång av halsfluss är påväg, känns ju sådär ;/ när klockan ringde för josse&anna kändes det nästan som en lättnad att nu var det morgon och jag kunde gå upp.. men det tar emot när man vet att man inte början förän kl 12 idag..
Men nu sitter jag här med mitt te och väntar på att emma ska vakna till igen så vi kan äta en mysig frukost tillsammans :)
Idag blir det fin besök från Ängelholm då vår älskade Oona kommer upp på besök med sin kompis Elin!
Alltid kul med besök och vi hoppas på att fler tar sig hit och besöker oss!

På frukost menyn idag står: Knäckebröd med mjukost,te, gröt och ett glas med mulitivitam.. om  bara emma kunde vakna nu för jag börjar bli riktigt hungrig...
Håller tummarna för både Anna&Josse idag på deras första jobbedag :)


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!