Saturday fever

Hallaa People!
Nu är jag tillbax hemma efter jobbet mår finfint föruton att jag har väldigt ont i nacken...
har gått och undrat hela dagen vad det har knnat bero på och nu påminde emma mig att det måste bero på allt dansande igår,
 det gick ju inte lungt till.. (; Har nu avnjutit en mysig middag med mina sambos och oona&elin dock va det inte att leka med emma hade mer eller mindre tappat burken med grön curry i grytan haha,
jag älskar ju starkt men anna halvt avled och drack inte lite vatten ;P
jaa vet inte hur många av folket här som hänger på ut ikväll men jag kan ju säga att jag&emma är de trognaste partybrudarna i denna lägenheten så oss kan oslo räkna med ikväll igen ;)



1 Kommentarer
t h a i p i n n e n ♥

sv; nu är dagensblogg utsedd, kika in och kolla om det blev du :)

2010-09-18 | 20:58:22
Blogg/url: http://thaipinnen.blogg.se/

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!