15 september, and we keep on working

GODMORGON!
Kom hem från jobbet vid halv nio, hittade en sovande Elin& en halv vaken josse. De andra sängarna var tomma eftersom de lämnat för jobbet. Jag så pigg som jag va satte igång med att plocka undan och försökte fåigång diskmaskinen, men den ville inte som jag ville så fick dra upp josse som hjälpte mig :) Nu sitter jag här med min gröt och laddar inför ännu en dag i Oslo. Underbart väder idag så får nog bli en runda ut sen igen antingen ut och jogga eller med kameran.
Första natten på jobbet gick fint, städa som bara den igår kväll innan det blev dags för sängen och en bok kl 22. Har fått låna en bok av emma, Liza Marklunds Nobels testamentet och eftersom jag älskar den typ av böcker låg jag och läste ett bra tag,men sen somna jga in fint. Inget hände under natten så det va en lungt, hoppas verkligen på fler nätter , goooaa cash !
Annars har jag fått ett jobb till på ett sykehjem, där emma jobbar precis brevid miitt nuvarande jobb. Ska börja där på måndag så hoppas få mkt tider där med och samma tider som Ems hade ju varit roligast :)


Bild från en tidig sommar morgon i Juli


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!