Uppe med tuppen



Ja idag har man varit uppe tidigt, jag och josse var och möte upp anna på stationen, det ligger precis brevid oss men hon hade tre väskor så det hade väl tagit minst dubbel så lång tid som det tog för oss om hon skulle tagit allt själv. så nu sitter jag här med mitt älskade kaffe och känner att jag inte vill gå och lägga mig igen när jag ändå är så pass pigg. kanske kan passa på och hjälpa till med städa undan lite i lägenheten eftersom vi får besök ikväll från New York!
och imorgon från sthlm, det är emma&annas kompisar som kommer och hälsar på oss här i Oslo, trevligt trevligt!
Har tagit mig lite ledig imorgon för att vi ska kunna hitta på ngt med boysen när de är här :)

nu får jag ta och äta mig lite frulle och sen en dusch!

Godmorgon!

(
bilderna är från i lördags)
xx



1 Kommentarer
Hemlig Beundrare

Som beundrare kan man inte annat än säga; så j_____a snygg du är Malin!

2010-09-27 | 10:40:46

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!