Söndag & Dagen efter

Morning alla pigga!
Då var en ute kväll avklarad i Oslo och jag kan ju meddela att det var en mycket lyckad kväll!
Blev rekomenderad ett ställe som vi inte kan komma ihåg vad det hette såklart men det viktiga är tt vi vet vart det ligger ;)
I alla fall blev det lite för fest i vår underbara lägenhet och sedan tog vi oss ut i god tid för att vara säkra på att vi hitta och inte kom helt sent och inte kunna komma in. Men såklart fastna vi på vägen lite här och var så vi kom ju inte fram riktigt då vi hade tänkt, men vad gör väl det när man fixat sin första norske kompis som ville gära visa oss nattlivet i Oslo en annan kväll! När vi väl var framme och stått i kö ett tag kom vi in. Underbart ställe med folk med alla möjliga stilar och alla dansade och flippa! Underbart !!
tyvärr va det inte många låtar man kände igen så blev lite tråkigt emellanåt men det tog vi igen när det kom en låt man kunde shaka till ;)
När vi kom hem kan vi säga så att det blev pyjamas party och lite english talk!

Idag mår vi fint och vi väntar på att emma ska börja laga sin söndags middag hon utlovat men ja hon har väl fastnat ngnstans för än kan jag inte höra henne stöka i köket.
Våra ordnings regler kommer, jag har inte glömt dom så i eftermiddag tror jag att ni kan få ta del av dem ;P

Innan ni får ta del av bilder från igår vill jag säga Grattis till min favorit Ingrid som fyller år idag ! Hoppas hon har en underbar 20 årsdag och att hon kommer inviga systemet det första hon gör imorgon :D Puss på dig!

  


1 Kommentarer
Iller

Ouhhhh snygga tjejer! Låter som en perfekt utekväll i OSLOOOOO! Tack så mycket! Njaee, jag kommer nog inte direkt hålla på låset imorgon! Har sovmorgon så det ska utnyttjas! ;D Och sedan direkt efter föreläsningen drar jag till SKÅUNE! haha ;D Det får bli till helgen eller nästa helg kanske!!!! :D PUSS

2010-09-05 | 19:11:20

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!