OSLO !!

YES I morse kl 05 startade resan med en fullpackad bil, Nu har vi tömkt bilen lastat in allt i lägenheten och hunnit med en Kaffe paus innan papsen min tog sig hemåt igen. Internet och tv var inte fixat när vi kom men nu lyckades vi få kontakt med internet och jag kan ju säga att anna josse och jag släppte allt vi höll på med och itter nu klistrade framför varsin dator , inte bra ;) emma är duktig och jobbar så vi får väl se till att all packning kommer undan tills hon kommer tillbax.
Bilder på lägenhetn kommer nedan och jag kan ju säg att den är super mysig och ligger riktigt bra men är ju inte jätte stor ;) men det är ju bara kooooseeeliigt ! :D



färg glatt kök i alla fall :)



1 Kommentarer
Malin

Det ser ju helmysigt ut. Ha det allra bäst!

2010-09-03 | 15:04:03

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!