Ny Design!

Ingen rast ingen ro..
14 timmars jobb igår och idag 8 imorgon på det igen. men jag är lika glad för det :)
det är ju därför vi kom hit? haha jaa man kan inte annat än älska livet när det går som man vill!
sitter här med josse i lägenheten, Elin& Oona har flyttat ut, emma jobbar, anna här hemma i sverige, Karro har åkt hem efter sin kort visit. så nu är det inte fullt hus längre tråkigt men klart samtidigt skönt när man är så död som jag och josse är right now!
blir inte super blogging från min sida men kommer skriva såååå fort jag har ork och tid. och nu hade jag ju det eftersom jag sluta kl tre idag. :)
triv mkt bra på det nya jobbet tiden bara flyger iväg och det känns extra bra när man som ny får visa de som jobbat där i flera år hur man lättare förflyttar patienter och hur man använder en ligg lift? haha mm..

Det regnar i Oslo idag, är väl tredje dagen som det gör det sen vi flytta hit så det är skönt, blir nog en power nap för mig efter detta inlägget måste återhämta lite sömn, jag har ju så svårt för att komma i säng om kvällarna..

Ett extra grattis vill jag skicka till Jenny kusinen min i malmö :) och till vår inneboende Marcela! pardeeey for me 2night giiirl, haaallaaa! ;)

Och TACK TACK TACK igen till underbara Emma B om har fixat min nya design! sååå flink du e :D

och till mamma om du läser detta, ring mig ? haha.. at det ska vara så svårt att få tag i folk ;) men eftersom jag vet att hon läser detta så hoppas jag på att mitt meddelande kan komma fram.


bilden är från vår lilla trip i söndags, tagen av mig


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!