Nu regnar det i Oslo med


bild sen igår tagen av mig

trött trött trött..
det är nog det enda jag kan tänka på just nu, att jag är så trött..
jag har fasiken inte jobbar mkt de senaste dagarna men ändå är jag helt slut i huet (?)
ajaa det finna inte mer att göra än keep on working.
Idag var min första dag på emmas jobb äldreboendet, funka helt ok mkt att göra och man satt inte ner mkt men det gör ju bara att tiden går fortare så det är bra. men dagens är nog ändå att hon ja fick gå brevid heter Baby haha coolt namn men jag har nog fan inte velat heta det :P bara - Hej, Baby! hmm nää hade nog blivit mkt förklarade. Och sen att en annan i personalen heter Panda ! haha så kul asså.. stone face -Hej panda. med världens bas röst haha jag skratta inombords ;)
nej men hoppas på mkt jobb där framöver måste ju casha in mer än vad jag gjort nu de två första veckorna här i Oslo, men det kommer väl :)

Nu väntar jag in min stjärna Josse, när hon är back blir det mat och mys sen tidig säng gång och jobb imorn igen!

ha det koseligt alla sötnosar, xx


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!