Mysfredag


Fredagkväll och jag josse och emma har varit lite mån av oss själva ikväll efter jobbet så det blev lite ansiktbehanling, peeling och grejer känner sig som en ny människa, man borde nog göra sånt oftare.
ska nu kolla på film och sen imorgon är man ledig, det första jag kommer kryssa av är att jag ska till Legevakten och hoppas på att de kan skriva ut pencillin till mig.. annars kommer väl min hals svullna upp helt och jag kommer inte ens kunna prata. nej tar tag i det imorn men jag hoppas bara inte det kostar skjortan för hr inte råd med det inte nuu...
Väntar på att fler ska meddela när de kommer hit och hälsar på oss hemifrån! kom igen guys :D

jo ska inte glömma att berätta att vi ENTLIGEN har fixat en tv-antenn så nu kan vi också titta lite tv och vi har en del kanaler att välja på det gillas ! :D
ha en super fredag alla , denna kväll är till för att mysa.
xx


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!