Ledig söndag

Hallååsan vi har tyvärr problem med internet IGEN så ingen super uppdateringn från min sida idag ... Men här kommer ett litet snabbt och jag hoppas det inte klabbar just nu.
Igår blev det utgång, Kristiania ,Fugatzi och sen in på hard rock, vände mer eller mindre i dörren, 100 spänn för 45 minuter? nej tack.. efter blev det för mina tre hungriga vargar till sambos , Donken! jag va inte riktigt sugen på det för jag de ju siktat in mig på nudlar här hemma ;P Vägen hem blev verkligen hädelserik, för att sammanfatta: Josse får med sig en barnvagn, söndagstidiningen, hon får skjutsa en kille i vagnen en bit och hon dansa till en gautmusikan som spela saxofon ;D haha ska försöka ladda upp videon, den är ngt extra (;

Idag vakna vi till emmas ljuva stämma och när vi kommer ut har hon dukat upp en helt underbar frukost! såg ut såhär


Efter attt vi avnjutit en lång frulle fixa alla till sig och vi gav oss ut i det helt underbara vädret, vad som stod på schemat var en utflykt till en ö så vi traska ner till akerbrygge och tog båten. helt perfekt väder och helt underbart mysig dag har vi haft.
Bilder från dagens utflykt ser ni nedanför.
Kul att alla var lediga och att vi hade tur med vädret, fler såna utflykter får det verkligen bli :D
nu blir det film my och en god söndags middag !

xx


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!