Ladda om


Jobbedag 1 .. ska berätta mer ingående vilka uppgiter jag har på det nya jobbet men kan säga att det är slappt!
Nu ska jag inte fastna vid datan för vi har besök hemifrån som ni vet så ska återgå till de underbara brudarna som var urgulliga och hade med värsta väskan med gotte :D love it !!
men nu ska vi faktis ut en runda tro det eller ej men det är lite som London var dag är en fest om man vill ;) men vi ska definitivt INTE fylla kylskåpet som på bilden, kan även meddela att all den sprit på bilden tog slut på en kväll.. vi var ju as kalas.. ;)
nää men nu blir det att samla kraft och börja fixa sig även fast man känner dig halv kraslig och att jag jobbar imorn morgon... men man lever bara en gång!!!!!!!!!
xx


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!