Jobben rullar in som de ska..

Ja då har tre andra vårdboende hört av sig och vill att man ska komma på intervju, detta bådar gott :D ! allt för att man ska casha in lite moneeey. Så vi fårse om något av ställena vill ha mig där :) men har i alla fall jobbat på mitt andra tim jobb idag tiden gick mycket snabbare än när man jobbar kväll,mer att göra..
Mina pass ser ut såhär: Dag, 7.30-15.00 "kväll"12-19 och natt 18-7.30 så jag hoppas ju på nattpasset där man får sova efter kl tio fram till strax innan åtta ;)
men nu till början blir det under dagen för att lära känna stället och de boende. Kan mer eller mindre säga att jag och josse jobbar som husmor där vi inte har ngn mer kontakt med de äldre än när vi serverar dem mat eller sitter och snackar gott med dom ;D så det är mkt chill (!!) för en go lön ;) plus att kylen och förådet är öppet för oss som jobbar där mmmm jag&josse gillar't
Blir jobb imorgon med sen på kvällen ska jag, emma och anna till ett stäle där de har kaffe dag :P smaka på kaffe och mala eget plus göra eget choklad och äte det, passa på jaadå! haha nää men bönerna var tydligen från El Salvador så extra kul :D
fårse om det blir något jobb till helgen, I hope.. imorgon blir det i alla fall en till intervju på ett av ställena emma jobbbar på som ligger bara ngr meter från det jag jobbar på nu, super! vi fårse (:

Oona & Elin som är här på besök har även de fått napp idag när de var ute och lämna CV i stan , de ska provjobba redan imorgon :D gott eller vad! så vi har erbjudit dem att de kan stanna längre om de vill men vi fårse hur de går för dem imorgon om servitris jobbet på cafeet är ngt för dem :) vi håller tummarna !


Nu ska jag nana snart så good night gringos!
xx


1 Kommentarer
Hemlig Beundrare

Lika bedårande söt som vanlig! <3

2010-09-09 | 07:52:23

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!