Jobba Natt


Saknar Friidrotten och allt underbart folk! jaa jag till & med saknar BanganBacon's terroriserande av allas öron haha och det är sjukt! Idag har i alla fall jag & Josse varit duktiga och joggade en bra runda, en jäkla uppförsbacke och sen klart en go nerförsbacke ;) llite styrka på det sen mår man ju som en ny människa!


Nu sitter vi här och inväntar lilla Emma som kommer hem från jobbet, vi har lagat lita mat så hoppas hon är tom i magen, efter det blir det jobb för mig och detta kommer bli min första natt jag kommer jobba... kommer gå brevid en tjej inatt så känns bra men sen när man ska vara på det stället helt själv kommer det nog inte va så kul om larmet skulle gå eller ngt sånt haha :P men det bästa med detta jobbet är att jag är där 14 timmar, jobbar fyra och får betalt för 8 GOTT som f a  n.. :)
så jag hoppas på fler nätter (!!)

Och ikväll kommer Oona&Elin igen som va här förra veckan de kommer bo hos oss några dagar tills de fixat med sin egen lya :)

ciiiiaaao , xx


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!