Here we go again

Ja mina kära läsare då var det dags igen, Santos ska börja blogga igen!
anledningen till detta är för att hon ska ut på nya äventyrr och denna gången blir det Norge & Oslo som blir målet!
Jag och tre underbara brudar tar vårt pick&pack och flyttar in i en 2:a i cetrala Oslo, målet är somför så många andra svenskar att tjäna riktigt snuskigt med pengar ;) så mina vänner för att ni ska kunna följa vårt mindre lyxiga liv uppe i norgeland börjar jag blogga igen. Bilder kommer jag förhoppningsvis ta massor av !

Eftersom vi har ton vis med packning, som ni säkert kan förstå när det är fyra chix som flyttar, får vi skjuts upp med två bilar, sååå i natt bär det av för emma & anna ! kl två blir det avfärd eftersom emma smartasssss börjar jobba halv åtta imorn ;) hon börjar casha in på dirren ;D
jag & josse åker natten mellan torsdag & fredag så inte långt kvar nu..

nä nu ska jag bege mig tillbax till packningen och allt på min "att göra lista".
joo nicole hälsar förresten (;



Ingen vacker syn när jag packar ;D


2 Kommentarer
Iller

Så ser ju ditt rum ut 24/7 oavsett om du håller på att packa eller ej! ;) Gillar att du börjat blogga inge!

2010-09-01 | 21:29:29
dalaklarara

NEJ så kul för er! Bra initiativ där med uppstarten av bloggen, vill ju ändå ha en liten update hiur min kära skåning tyr sig i världen :) GOOD LUCK WITH EVERYTHING! <3

2010-09-02 | 09:02:14

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!