Hemmafru next?

Jaa man kan undra om jag & Josse Nudel ska bli hemmafruar vi håller alltid på att städa baka eller tvätta, laga maten står i och för sig Emma för :P men idag har det hänt igen vi har haft en riktigt storstädning nu på förmiddagen och snart är det nybaka bröd på ingång! allt för att vi ju får gäster och även om det är vår lilla emmas "städ dag" har vi tänkt att eftersom hon jobbar och står i idag kunde vi vara gulliga och överraska henne lite med allt :) så vi får hoppas att hon blir glad och älskar oss ännu mer haha!

har för övrigt kollat "ensam mamma söker" som inte varit något jag tittat på innan men nu när man är ifatt idol avsnitten fick jag ju hitta ngt annat att checka in och det blev tre avsnitt av dessa mammor som söker kärleken, gulligt program och man blir själv lite kär i själva grejen tänk er själv om man hade varit med 7-8 killar som alla velat ha dig , haalleelujjaaa moment eller vad haha! jag hade inte tackat nej till det no no noooo ;)

ajaaaa :) nu ska jag fixa mig lite inför jobbet ha det fint , xx

 


4 Kommentarer
Hemlig Beundrare

Jag vill ju ha dig!:-)

2010-09-27 | 13:44:17
Nathalie

hjälp mig! vilken färg på naglarna ska jag ha denna veckan?:D

2010-09-27 | 15:51:38
Blogg/url: http://liborius.blogg.se/
Caroline/StyleFile

har du vart på operan? ;)

2010-09-27 | 21:54:40
Blogg/url: http://stylefile.blogg.se/
Malin

Yes har varit på Operan :D du med ?

2010-09-28 | 01:31:47
Blogg/url: http://santozz.blogg.se/

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!