God Morgon Oslo!



Första Mogonen man vaknar upp här i storstaden, solen skiner och jag sov som en prinssesa, har tagit en varm dusch och nu väntar mitt efterlängtade kaffe och något att äta, det kan inte bli bättre!
Älskar att det är så mycket folk i rörelse utanför fönstret för utanför mitt fönster där hemma hade jag väl haft tur om jag sett en person som inte är ute och går med sin hund utan bara är ute och njuter av dagen.
Från början var det tänkt att vi delade upp oss så att två sov i vardagsrummet och två i sovrummet men vi hade så pass stor plats att jag tror att vi alla kommer sova i sovrummet om det inte skulle vara ngt speciellt som inträffa så att ngn får släpa ut en madrass till tvn (;
Emma jobbar idag igen, duktig som hon är! josse sover så det är jag och anna som är uppe och ska ta tag  i våra liv :)
Igår blev våra ordningsregler skrivna så de ska ni få ta del av senare idag, nu blir det frulle för hela slanten!



Bilden tagen igår, Josse och Anna när vi var ute på sightseeing i vårt kära Oslo


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!