Getting Ready

Känner redan att det lättar i halsen och jag har bara tagit två tabletter så jag hoppas att efter morgon dagen kommer jag kunna äta normalt igen! :) men inte mer tjat om det nu för nu gör jag & josse oss redo för nattens bravader och dricker lite rosé! snart kommer emma & anna hem och då får de snabbt fixa sig för fest sen lite mer smuttande och efter det blir det utgång! vet inte riktigt vart det blir ikväll är emma som har koll på det :D men hoppas på en trevlig kväll! ha det fiiiint !
xx

 


1 Kommentarer
Hemlig Beundrare

Tjejen där du köpte medicin visste kanske ändå vad hon pratade om:-)



Ha så kul!



PS. Behöver jag säga det? Du är fin på denna bilden med!:-) DS.

2010-09-11 | 21:28:23

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!