En vecka i Oslo


Ja Då har det gått en hel vecka sedan man flytta till Oslo! tiden går fort men samtidigt tycker jag vi hunnit med mycket eller sett mycket av oslo på denna vecka nu kommer man väl komma in mer och mer i rutinerna med jobbet så mycket ork till annat vet jag inte om man kommer att ha.. Fredag idag i alla fall och det gillar vi starkt :) börjar jobba nu tolv slutar vid sju så då har man hela kvällen på sig att hitta på massa skojsigt !
sitter just nu och förösker dricka mitt kaffe och har idag använt toastern jag fick av Cammy i inflyttningspresent men tyvärr är min hals inte alls för gullig mot mig idag så tror att det får bara bli en tugga elller två..
Hoppas jag kan fixa pecillin idag på jobbet vifårse om de kan hjälpa mig (hoppashoppas)
nej nu måste jag kila ha en underbar fredag och njuuut för nu har vi hela helgen framför oss :)


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!