Bilder från natten på Lipp





Ja det var ett litet smakprov på hur vår kväll/´natt såg ut! Först när vi kom till Lipp var det inte för mkt folk på stället så om vi skulle stanna var tveksamt... men efter lite övervägande stanna vi såklart nu när vi hade lyckats få in både Oona&Elin!
Efter ett tag började folket strömma in och inom kort var dansgolvet fullt.
Det blev till& med lite dans-Battle (!) mellan mig och en bög ? haha vet inte om han var det men efter ha sett han dansa loss med sina moves så va vi alla99% säkra på den saken.. fråga mig inte vem som vann för det kan jag inte svara på haha men sjukt kul va det ! :D

Nu har jag och josse tagit oss upp ur sängen och sitter mätta efter en go frukost, jag har fixat mig lite (så att man inte ser ut som crap i alla fall) och nu blir det Jobbbbbb, hemma igen efter halv åtta.

ha en nice dag fooolks , xx


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!