22 september, redan ?

God middag alla som läser detta (:
har fortfarande inget super fungerande internet so gårdagen fick bli utan ett inlägg, möööög... men vad gör väl det, det va ju igår idag blir det ett och då ska jag berätta det ni missat så inga tårar över det!
Har fått mycketmycket jobb nuuu så är super glad! det har verkligen släppt sig för alla så denna veckan blir det 52 timmar för min del och inte ledig förrän nästa fredag så nu börjar det bli som jag velat. har aldrig jobbat så mkt tror jag så vi fårse hur min kropp reagerar på det, men just nu är det toppen(!)
och eftersom jag får tacka nej till allt på det andra jobbet får josse bara mer jobb suuupeeeer.
och när man är trött får man bara tänka "pengar pengar pengar" så går det lite lättare i alla fall..
En energi kick är i alla fall att Karro aka Vitrumpan är på besök i vår lya så jaa just nu är vi 7 girls i vår tvåa :P mys ju haha. men hon åker redan tillbax ikväll efter att hon bara varit här på jobb intervju och lägenhetsvisning. Förhoppningsvis flyttar hon och emelie upp inom snar framtid.
Kan även meddela att Elin&Oona har skrivit på sin lägenhet och flyttar nog ut idag eller imorgon, det kommer ju bli ganska tomt men som tur är bor vi nära varandra så man kan hälsa på ofta! :)

nej nu ska jag fixa mig lite så man ser ut som människa igen och sen dra till jobbet.
adiiiioooos, xx



saknar för övrigt min syster muchooo.. bilden är tagen för cirka ett år sen på Jessi&Robins inflyttningsfest i huset!

0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!