2 veckor i Norge


två veckor in Oslo.. ingen sol idag men på super humör ändå! tror vi behöver städa en runda här i lägenheten så  blir väl att skruva upp musiken och sätta igång!
v

känns som att tiden går fort men samtidigt sakta.. kännns som jag varit här längw men på samma gång som att tiden står stilla... men en sak är säker jag trivs som fisken och kommer stanna här ett bra tag till, och snart kommer ju karro&emeile upp med och fler kommer förhoppningsvis och hälsar på!
sen kan ju inget vara bättre när jag har mina älsklingar här mina egna solstrålar emma&josse ni två kan få mig på bra humör när jag mår dåligt (v)

och det verkar som att torstens va bättre än någonsin igår och det är ju som det ska va! sommarens torsdagar var ju inget om man inte tog sig en runda dit, underbart! ser redan fram emot nästa sommar ;D

xx



0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!