12 september

Kvällen igår blev så jäkla lyckad! för er som känner jag bra vet att om det är musik jag gillar kan jag dansa non stop hela natten och så var det näst in till inatt när vi var ute och gjorde Oslo osäkert igen! vi var på ett ställe som heter Lipp där det spelas RnB, hiphop, regeaton och salsa så fy för tusan vad vi dansade och svettades! det stället går vi definitivt tillbax till! det märktes att vi behövde sova ut för jag och josse kom inte upp förän efter halv ett och vi har alla sovit som stockar! emma var duktig så hon va uppe och jobba imorse me nu ligger hon också däckad för att kom ifatt lite sömn. Nu ska jag och Josse ta oss ut för att fota lite vet inte var eller vad vi fårse om
vi hittar ngt kul!


  


1 Kommentarer
Hemlig Beundrare

Vad ska man säga...woow så snygg du är! :-O

2010-09-12 | 19:09:26

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!