utslagen

Morning Morning
sov till kl 11 men kan man tänka sig att jag fortfarande är skit trött? varför.. snälla vill känna mig helt utvildad efter min lediga dag igår men nej det va väl för mycket begärt /:  så nu sitter jag här med min kära dator och kollar rundor men ska inte fastna här idag neej jag ska ta och läsa lite för det har jag varit dålig på, nu när emma redan läst ut sin för ngn dag sen och jag har inte ens kommit till halva och vi börja samtidigt hmm jaa jaa jag är lite efter men inte såå efter haha ;) så ska läsa lite idag!
och jag ska sminka mig!!! fatta att för länge nu har jag sett ut som en levande död och eftersom vi får besök idag och jag intebörjar förän kl 15 har jag tid att fixa mig lite så att de inte tror jag är på vag att halv stuupa på jobbet :)

annars mina vänner blir det nog en varmare ort under nyår .. vi hoppas på det och håller tummarna på det i alla fall och när det blir bestämt avslöjar jag lite mer :D

xx


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!