Working .

Dubbel pass in my heart
jobbat dag på sykehjemet och nu sitter jag på seniorhjemet och ska jobba natt, sweeet money in my pocket!
ska jobba natt hela helgen så det blir mye goa pengar mina vænner :D
Och en annan underbar nyhet ær att josse nudel har fått ett till jobb på ett lager så nu kommer hon också casha in infør hennes jorderunt  resa!  I natt jobbar æven Emma natt men det ær en stor skillnad på våra jobb då emma måste vara vaken hela natten och jag får sova från kl 22 fram tills lite innan 08 imorgon :P så jag har det ju ganska chill tycker jag!
Ær redan klar hær på jobbet så nu sitter jag hær och kollar rundor och mer eller mindre invæntar att jag "slutar"
så jag kan krypa ner i den helt UNDERBARA sængen hær och kolla tv før vet ni vad de har massa kanaler att vælja på och hur mycket mat i kylen som helst som man får æta hur mycket som helst av hallå himmelriket ! haha (;
Ett stort Grattis Till Oona som fyller år idag ! (: hoppas din dag har varit underbar och att natten fortsætter så!

mallan saknar sina boys
tycker Johan,Kalle & Pi kan komma upp nu! sluta snacka och kom till skott
;)
bild från min&Karros fødelsedags fest hos mig.


Och jag och emma kommer bara nærmare och nærmare vår drøm resa och det verkar som det blir mindre och mindre att betala totalt (; som man længar!

back to work or jaa sleep , HA DEE ! XX

0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!